فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:ششمین جشن راهنمایان گردشگری آغاز به کار کرد, توسط نیما ذاکری سعید |

آذربایجان غربی این روزها میزبان صدها راهنمای تور از سراسر کشور است که گردهم جمع شده‌اند و ارومیه را مرکز برگزاری جشن سالیانه خود قرار داده‌اند.

 
ششمین جشن راهنمایان گردشگری کشور با شعار "راهنمای گردشگری؛ حافظ منابع طبیعی، حامی انرژی پایدار" در حال برگزاری است. روز اول برگزاری این جشن با بازدید از دریاچه ارومیه و منابع طبیعی منطقه آغاز و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی همراه شد.
 
کارگاه‌های آموزشی در 11 عنوان برگزار می‌شوند که شامل کلاس‌هایی درخصوص توسعه پایدار در گردشگری، تفسیر - آموزش – اطلاعات، کارآفرینی در گردشگری با رویکرد به نقش کسب و کارهای کوچک بومی در توسعه پایدار گردشگری، دیپلماسی عمومی و گردشگری، گردشگری ادبی – سفرنگاری، گردشگری پایدار و حفظ ذخایر زیستی و بشری،  انرژی های تجدید پذیر گامی در راه پایداری توسعه (بررسی موردی انرژی خورشیدی) - قدرت بیان راهنمای گردشگری و نقش آن در توسعه پایدار گردشگری، نگاهی به ارتباط مابین تاریخ , باستان شناسی و راهنمایان گردشگری ( با رویکردی به استان آذربایجان غربی) و تاثیر متقابل باستان شناسی و تاریخ بر گردشگری و... می‌شود.
 
در ادامه برگزاری جشن راهنمایان تور با گشت در ارومیه و بازدید از آثار طبیعی و میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی همراه خواهد شد تا این استان بتواند جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود را بیش از گذشته به گردشگران و راهنمایان تور نشان دهد. در نهایت، 2 اسفند ماه همایش و گردهم آیی راهنمایان برگزار خواهد شد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.