فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

 
برگزاري نمايشگاه نوروزي صنايع دستي در سراي سعدالسلطنه قزوين
 
 
 
نمايشگاه نوروزي صنايع دستي و هنرهاي سنتي قزوين در مجموعه تاريخي، فرهنگي سعدالسلطنه (راسته بازار وزير و قيصريه) پذيراي گردشگران و هم‌استاني‌ها است.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين گفت: استان قزوين با توجه به غناي تاريخي و فرهنگي و تنوع صنايع دستي مي‌تواند به مرکز آثار صنايع دستي و هنرهاي سنتي در کشور تبديل و مجموعه‌اي از قابليت‌هاي گردشگري استان را به صورت يک موزه گسترده براي گردشگران به نمايش بگذارد و برپايي نمايشگاه صنايع دستي و هنرهاي سنتي در مجموعه تاريخي، فرهنگي سعدالسلطنه (راسته بازار وزير و قيصريه) مي‌تواند درهم تنيدگي تاريخ و فرهنگ را در يک مجموعه زيبا و گسترده به گردشگران معرفي کند.

«اسدا... بيرانوند» افزود: نمايشگاه نوروزي صنايع دستي و هنرهاي سنتي در راستاي جشنواره صداي بهار در کل کشور برگزار و سعي شده است تا از همه صنايع دستي و هنرهاي سنتي کاربردي و احيا شده قزوين و استان‌هاي ميهمان براي آشنايي علاقمندان استفاده شود.

وي ادامه داد: از برنامه هاي جنبي اين نمايشگاه جشنواره موسيقي و نمايش آييني استان است که با اجراي برنامه هاي نوروز خواني، موسيقي سنتي و نمايش آيين‌هاي موسوم به نوروز قزوين ميزبان ميهمانان سال 92 خواهد بود.

«بيرانوند» زمان ديدار از اين نمايشگاه را از 25 اسفند ماه تا 5 فروردين ماه 92 اعلام کرد و گفت: نمايشگاه صنايع دستي و هنرهاي سنتي قزوين در مجموعه تاريخي، فرهنگي سعدالسلطنه (راسته بازار وزير و قيصريه) با محصولات(پن بافي، موج بافي، رودوزي هاي سنتي، تراش شيشه، نقاشي روي صدف، معرق کاري، مشبک کاري، گره چيني، عروسک بافي و...) برگزار و توليد زنده صنايع دستي و هنرهاي سنتي نيز در آن اجرا مي‌شود.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.