فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:فروشگاه صنایع دستی از میدان ولیعصر جمع‌شد, توسط نیما ذاکری سعید |


 با صدور دستور قضایی و اجرای حکم توسط ستاد فرمان حضرت امام (ره) فروشگاه صنایع دستی واقع در میدان ولیعصر پس از تخلیه ساختمان قبلی معاونت صنایع دستی تخلیه شد. گفتنی است این فروشگاه تاکنون با پیگیری‌های اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور مشغول به‌فعالیت و ارایه محصولات صنایع دستی کشور و محلی شناخته شده از گذشته برای شهروندانعلاقمند به آثار صنایع‌دستی بود.

 
با این حال ستاد فرمان امام (ره) با اینکه حکم تخلیه فروشگاه صنایع دستی را داشت چندین بار به سازمان میراث فرهنگی پیشنهاد خرید این مرکز شناخته شده صنایع دستی را داده بود. اما کوتاهی سازمان میراث فرهنگی سبب جمع شدن این فروشگاه شد.
 
با توجه به خداحافظی "محمد حسن صالحی مرام"، معاون صنایع دستی اسبق سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری پس از معارفه "محمد شریف ملک زاده" به عنوان معاون رییس جمهور ورییس این سازمان، شاید این اتفاق از نخستین مسایلی باشد که صنایع دستی کشور با توجه به عدم حضور معاون صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای هنرهای سنتی و صنایع دستی را تهدید می‌کند.
 
چندی پیش هم سید "حسن موسوی معاون" رییس جمهور و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری نیز وعده‌ای مبنی بر رشد 300 درصدی صادرات صنایع دستی را به فعالان و صادر کنندگان این عرصه داد که گویا محمد شریف ملک زاده اعتقاد چندانی به این تصمیم ندارد و تعلل چندین روزه در انتصاب معاون صنایع دستی جدید گویای این موضوع است.
 
گفتنی است بصورت میانگین پس از "حسین هاتفی فارمد" و "تهمینه دانیالی"، هر 4 ماه یک بار معاون صنایع‌دستی این سازمان تغییر یافته و این معاونت در انتظار چهارمین معاون پس ازتهمینه دانیالی به سر می برد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.