فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:جشنواره ملي صداي نوروز در سراسر کشور آغاز مي شود, توسط نیما ذاکری سعید |
جشنواره ملي صداي بهار، دوشنبه 28 اسفند با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي در 31 استان کشور آغاز به کار مي کند.
به نقل از مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اعلام اين خبر افزود: اين جشنواره هفته جاري با هدف افزايش نشاط و شادابي ميان مردم و توزيع مناسب سفر در تعطيلات نوروز 92 فعاليت خود را آغاز مي کند و تا 16 فروردين ماه ميزبان مردم خواهد بود.

«محمدشريف ملک زاده» با بيان اين که برگزاري جشنواره ملي صداي بهار يکي از مهمترين برنامه هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ويژه نوروز 92 است، خاطر نشان کرد: به دليل تقارن بخشي از تعطيلات نوروز امسال با ايام شهادت حضرت فاطمه (س) برخي از برنامه‌هاي اين جشنواره از جمله اجراي موسيقي محلي و برنامه‌هاي شاد از پنجم فروردين ماه متوقف مي‌شود اما برنامه‌هاي ديگر مانند نمايشگاه هاي صنايع‌دستي و همچنين نمايشگاه ظرفيت‌هاي گردشگري استان‌ها تا پايان تعطيلات نوروز در 31 استان کشور ادامه خواهد يافت.

وي برگزاري صداي بهار را فرصت مناسبي براي ايجاد نشاط، شادابي و پويايي در جامعه دانست و گفت: معرفي جاذبه هاي هر استان، شناخت و معرفي ظرفيت هاي پنهان گردشگري در شهر و روستاهاي مختلف کشور و توسعه سفر با علايق ويژه از ديگر نتايج ارزشمند برگزاري اين جشنواره بزرگ ملي است.

معاون رئيس جمهور افزود: معرفي موسيقي محلي استان ها، آداب، سنن و رسوم مختلف و آشنايي مردم با ديگر فرهنگ ها و سنت ها از ديگر نتايج برگزاري اين جشنواره است؛ ضمن اين که برگزاري اين جشنواره نقش مهمي در معرفي فرهنگ مردم از جمله لباس و پوشاک، انواع غذاهاي محلي، مراسم سنتي و ... دارد که اين موضوع منجر به تقويت وحدت ملي مي شود.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.