فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

 
 
 
 
 
معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور ابراز اميدواري کرد ميزان ارزآوري صادارت صنايع دستي در سالجاري از مرز يک ميليارد دلار عبور کند.

بهبه نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان، «يحيي رحمتي» در حاشيه بازديد از استان سمنان و در گفت و گويي اظهار داشت: ميزان ارزآوري صادرات صنايع دستي در 10 ماهه سال گذشته به 711 ميليون دلار رسيد که پيش بيني مي شود، اين ميزان در سال جاري افزايش يابد.

ناظر عالي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور گفت: بيشترين ميزان صادارت صنايع دستي در سال گذشته به زيورآلات سنتي و جواهر آلات اختصاص داشت.

وي با اشاره به اينکه در سال گذشته ميزان صادرات صنايع دستي از صادرات فرش پيشي گرفت، اظهار داشت: اين امر نشانگر رشد مطلوب صادرات صنايع دستي است.

رحمتي از فعاليت بيش از چهار هزار و 500 غرفه و چادر عشايري در قالب 450 بازارچه عرضه توليدات صنايع دستي در سراسر کشور خبر داد و گفت: بيش از چهار هزار هنرمند صنايع دستي و يک هزار و 500 عشاير در اين بازارچه ها به ارائه آثار و سوغات خود مشغول هستند.

ناظر عالي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور با ابراز رضايت از نحوه خدمات رساني به مسافران نوروزي در استان سمنان اظهار داشت: با توجه به افزايش ميزان اقامت و ورودي مسافران در اين استان، مشخص است که برنامه ريزي مناسبي در اين خصوص صورت گرفته است.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.