فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

جوابيه سازمان ميراث فرهنگي در خصوص اخبار کذب برخي خبرگزاري‌ها و سايت‌ها
نامه تقدير و تشکر 197 نماينده مجلس شوراي اسلامي روي سايت خانه ملت
 
 
 
مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در خصوص اخبار کذب برخي خبرگزاري‌ها و سايتها درباره تقدير و تشکر 197 نماينده مجلس شوراي اسلامي از تدبير و مديريت عالي سازمان ميراث فرهنگي و ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي جوابيه‌اي صادر کرد.

براي پاسخ به اخبار منتشر شده در خصوص تقدير و تشکر 197 نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي از تدبير و مديريت عالي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي نظر خوانندگان محترم را به خبر خبرگزاري محترم مجلس شوراي اسلامي (خانه ملت) که در تاريخ 3/2/1392ساعت 15:19 دقيقه منتشر شده است جلب مي نماييم و خوانندگان محترم مي توانند پاسخ را از اصل خبر خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي دريافت نمايند.

همچنين مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري اصل خبر دريافتي از سايت رسمي مجلس شوراي اسلامي را بر روي خروجي سايت ها مي گذارد.

ضمناً اصل امضا تعداد 197 نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي در اين مرکز موجود مي باشد.

در خاتمه تاکيد مي شود اين مرکز اخبار کذب منتشر شده در برخي خبرگزاري ها و سايت ها را از طريق مراجع حقوقي پيگيري خواهد نمود و اين گونه اخبار کذب نمي تواند خللي در فعاليت هاي اين سازمان وارد نمايد.

هم چنين سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از الطاف تمامي نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي براي صدور نامه تقدير و تشکر قدرداني مي‌نمايد.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.