فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima



سرپرست معاونت صنايع دستي کشور خبر داد
برگزاري نخستين جشنواره صنايع دستي «قشم، مرواريد خليج فارس»، اسفند 91
 
 
 
نخستين جشنواره صنايع دستي «قشم، مرواريد خليج فارس» در نيمه اول اسفند ماه امسال با توجه به موقعيت ويژه و استراتژيک منطقه آزاد قشم برگزار مي‌شود.

سرپرست معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي کشور با اعلام اين خبر افزود: به منظور اجراي سياست‌هاي دولت در اين منطقه نسبت به افزايش رونق اين جزيره به عنوان بازوي نيرومند اقتصادي، برگزاري اين جشنواره در دستور کار معاونت صنايع دستي کشور قرار گرفته است.

«امير اميني» اهداف عاليه سازمان منطقه آزاد قشم در بهره‌برداري کامل و صحيح از مزيت‌هاي نسبي و رقابتي جزيره و رونق گردشگري با تکيه بر جاذبه‌هاي طبيعي و فرهنگي جزيره مذکور به ويژه صنايع دستي منطقه با قدمتي به بلنداي تاريخ را از ديگر دلايل برگزاري اين جشنواره عنوان کرد و گفت: برگزاري مراسم تجليل از صنعتگران دريافت‌کننده نشان اصالت و مرغوبيت يونسکو يکي از محورهاي برگزاري اين جشنواره است.



به گفته وي برگزاري نمايشگاه عکس از آثار دريافت‌کننده نشان مرغوبيت يونسکو، برگزاري نمايشگاهي از بسته‌بندي محصولات صنايع دستي استان‌ها و برگزاري سمينار برند و اهميت و جايگاه آن در صنايع دستي از ديگر محورهاي اين جشنواره به شمار مي‌روند.

اين مقام مسوول با اشاره به اين که در اين جشنواره شاهد نمايش آخرين دستاوردهاي استان‌ها در حوزه بسته‌بندي محصولات صنايع دستي هستيم، گفت: تبيين جايگاه بسته‌بندي در تشخص بخشي، ايجاد هويت، افزايش فروش و صادرات صنايع دستي و همچنين تبيين جايگاه برنامه داوري نشان مرغوبيت در ترويج نوآوري و استانداردهاي دقيق مرغوبيت در صنايع دستي و ... در اين جشنواره در دستور کار قرار دارد.

سرپرست معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي يادآور شد: تقدير از برگزيدگان مراسم داوري نشان مرغوبيت يونسکو، سخنراني رئيس ماهنامه بسته‌بندي و سخنراني در حوزه برند از جمله برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اين جشنواره است.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.