فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
دومين جشنواره و مسابقه رودوزي‌هاي سنتي با كاربري پوشاك در قزوين

معاون صنایع دستی قزوین گفت: به منظور فراهم آوردن زمينه‌هاي خلاقيت، نوآوري و معرفي كاربري‌هاي نو، دومين جشنواره و مسابقه رودوز‌هاي سنتي با كاربري پوشاك و رويكرد عفاف و حجاب در نگارخانه بانو برگزار خواهد شد.

 سيد ميثم حصاري  با اعلام اين خبر گفت: در ايام ماه مبارك رمضان در جهت ایجاد رقابت سالم و روحیه خلاق در بین سطوح آموزشی دومین مسابقه و جشنواره تخصصی رودوزی‌های سنتی در قزوین با رويكرد عفاف و حجاب برگزار مي‌شود.

حصاري با اشاره به روين اين مسابقه افزود: در اين مسابقه رقابت بين هنرآموختگان مراكز آموزشي صنايع دستي استان قزوين و طراحان لباس در دو بخش طراحي لباس و دوخت لباس‌هاي سنتي برگزار خواهد شد كه در 24 تير ماه در فرهنگسراي بانو- نگارخانه بانو افتتاح مي‌شود.

وي همچنين هدف از اجراي اين مسابقه و جشنواره را كاربردي كردن دوختهاي سنتي برروي پوشاك با رويكرد حجاب و عفاف، ايجاد انگيزه و رقابت در بين طراحان و هنرمندان مراكز آموزشي صنايع دستي استان، بررسي و ارزيابي عملكرد مربيان آموزشي استان و همچنين ارتقاء سطح كيفي توليدات در زمينه پوشش اسلامي خواند و اظهار داشت: دبيرخانه اين جشنواره در "زمينه دوخت‌هاي سنتي و تزئيني"در مركزآموزش صنايع دستي و هنرهاي سنتي قزوين مستقر بوده وآثار هنرجويان از كليه مراكزآموزشي استان به اين دبير خانه ارسال خواهد شد.

حصاري در پايان يادآور شد: اين نمايشگاه به مدت يك هفته از 24 تا 31 تيرماه، صبح از ساعت 9تا13 و عصر از ساعت 17تا20 برپا و بازديد براي عموم نيز آزاد است.

شايان ذكر است: اين جشنواره با همكاري اداره كل امور بانوان استانداري، اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، انجمن طراحان لباس و پارچه، سازمان فرهنگي، ‌ورزشي شهرداري و فرهنگسراي بانو برگزار مي‌شود.

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.