فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima

 

 
بازپس‌گیری شکایات سازمان میراث فرهنگی از رسانه‌ها
 
خبرگزاری تسنیم: پیرو دستور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تمامی شکایت‌های این سازمان از رسانه‌ها پس گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدشریف ملک زاده در نشست خبری مورخ  ۱۷/۴/۹۲ در مجموعه فرهنگی- تاریخی  سعدآباد به خبرنگاران حاضر در مراسم قول داد که شکایات سازمان از رسانه ها پس گرفته خواهد شد.

براساس این گزارش ملک‌زاده طی نامه‌ای رسمی به معاونین و دفتر امور حقوقی سازمان میراث فرهنگی خواستار صرف نظر شکایات حقوقی از سایتهای خبری، خبرگزاری ها و روزنامه‌ها شد.
این گزارش می افزاید؛در این خصوص ملک‌زاده از مدیر امور حقوقی سازمان خواست برای تک تک شکایت های انجام شده نامه‌ای رسمی به شعبات مختلف دادسرای تهران ارسال نموده و خواستار ترک تعقیب پرونده‌های مفتوحه شود که این موضوع در هفته خبرنگار کاملا محقق شد.
گفتنی است کلیه شکایت های این سازمان براساس نظرات تخصصی بوده و چنانچه شکایتی از سوی این سازمان صورت پذیرفته در دفاع از حفظ و صیانت از جایگاه سازمان میراث فرهنگی بوده است.
لازم به ذکر است عملکرد موفق سازمان در تاریخ ۱۱/۵/۹۲ از سوی دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی کتبا و رسما مورد تقدیر قرار گرفت و این موفقیت را نیز به جامعه رسانه ای و ملت شریف ایران تبریک می‌گوییم.
ملک زاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته خبرنگار، اصحاب رسانه را بازوی اطلاع رسانی دستگاهها و بهترین رابط میان مردم و مسئولان توصیف کرد و گفت : امیدواریم اصحاب رسانه با اطلاع رسانی صادقانه و منصفانه موجب روشنگری و رفع مسائل و مشکلات جامعه شوند و در مسیر صداقت و انصاف ، اعتماد مردم و مسئولان را جلب کنند.

انتهای پیام/



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.