فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
خبرگزاری میراث فرهنگی

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۱  |  تاريخ: ۱۳۹۲/۵/۲۶  |  ساعت: 16 : 23


سید محمد بهشتی:

نجفی سازمان ویران میراث فرهنگی را از نو برپا می‌کند

بالاخره انتظارها به پایان رسید و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری مشخص شد. محمدعلی‌ نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی شد؛ ریاستی که به گفته سید محمد بهشتی می‌تواند ویرانه سازمان میراث فرهنگی را از نو برپا کند.

 

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه میراث فرهنگی ـ محمدعلی نجفی پس از گمانه‌زنی‌های بسیار،‌ رئیس سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع‌دستی و گردشگری شد. ریاستی که سید محمد بهشتی از آن به عنوان شانس یاد می‌کند.
 
سید محمدبهشتی، رئیس دوره‌های پیشین سازمان میراث فرهنگی درباره انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان رئیس جدید این سازمان به CHN‌ گفت: «به نظر من شانس با سازمان میراث فرهنگی یار بوده‌است. این سازمان در حوزه میراث فرهنگی، ساختاری کاملا علمی دارد و با توجه به سوابق آقای نجفی در دوره وزات خود بر آموزش و پرورش و حضور او در عرصه علمی کشور،‌ می‌توانند برای این بخش از سازمان مفید باشند.»
 
وی در ادامه افزود: «از سوی دیگر سازمان در حوزه گردشگری مستلزم برنامه‌ریزی و تعامل بین دستگا‌هی است که در این‌جا سوابق حضور آقای نجفی در مدیریت سازمان برنامه و بودجه می‌تواند، کمک خوبی برای ریاست او در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشد.»
 
بهشتی در پایان یادآور شد: «آقای نجفی از مدیران کارکشته کشور است. او می‌تواند ویرانه‌ای مثل سازمان میراث فرهنگی را از نو برپا کند.»
 
پیش از این گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد ریاست سازمان میراث فرهنگی مطرح شده بود که از این میان نام صالحی امیری بیشتر از بقیه شنیده می‌شد.
 
محمدعلی نجفی روز پنجشنبه 24 مرداد‌ماه با چند رای کمتر موفق به کسب وزارت آموزش و پرورش نشد. با این‌حال وی که آخرین روزهای خود را در ساختمان بهشت سپری می‌کند، اکنون راهی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شده‌است.


چاپ خبر


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.