فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
میراث فرهنگی ملک‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رؤسای میراث فرهنگی:

مشکلات مختلفی در حوزه بودجه‌ای داشتیم /در خدمت آقای نجفی هستم

خبرگزاری تسنیم: رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه انتخاب آقای نجفی را به فال نیک می‌گیریم گفت: به عنوان یک کارشناس در خدمت سازمان و آقای نجفی خواهم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدشریف ملک‌زاده در مراسم تودیع خود و معارفه محمدعلی نجفی رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: امروز روز مهمی برای سازمان میراث فرهنگی است از این جهت که با حضور آقای نجفی برکت‌های زیادی برای این سازمان شاهد خواهیم بود. 

وی افزود: آقای نجفی به خصوص در حوزه بودجه و برنامه‌ریزی سوابق بالایی دارند و لذا سازمان ما که مشکلات مختلفی را در حوزه بودجه داشته است را می‌تواند مدیریت کند.

ملک‌زاده تصریح کرد: این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و حضور وی را به خانه خودش  که خانه فرهنگ و تمدن ایرانی تبریک می‌گوییم سازمان میراث فرهنگی سازمان تخصصی است و درست است که با بحث‌های تمدن و تاریخ فرهنگ مرتبط است اما از جمله سازما‌ن‌های مهمی است که می‌تواند در عرصه بین‌الملل رخ‌نمایی بکنند و البته تنها جایی که می‌تواند تمدن اصیل ایرانی را به دنیا عرصه کند همین سازمان است. 

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی یادآور شد: نگاه ویژه به کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند سازمان را به دنیا معرفی کند.

وی اضافه کرد: 8 سال پیش به عنوان معاون گردشگری وارد این سازمان شدم با خود گفتم که پاس داشتن از خدمات گذشتگان جزو مهم‌ترین وظایف من است و به لطف خدا صادقانه می‌گویم که در 8 ماه اخیر اتفاقات خوبی رخ داده است به طوری که آقای طالب رفاهی عملکرد سازمان در 8 ماه اخیر را عملکرد موفقی دانست.

ملک زاده افزود: در این سازمان مدیران شایسته و لایقی بودند و ما تا توانستیم از نیروهای خود سازمان برای پیشرفت و پیشبرد کارهای سازمان استفاده کردیم و البته با اخلاص خاصی که ما داشتیم کارمندان ما را تحمل کردند و توانستیم در طی 8 ماه 54 همایش ملی و بین‌المللی برگزار کنیم.

رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی یادآور شد: بسیار خوشحالم  آقای نجفی ریاست این سازمان را بر عهده گرفتند و از جان و دل هم در خدمت وی خواهم بود و چون این سازمان یک سازمان تخصصی و حرفه‌ای است به عنوان کارشناس در خدمت هستم و از همه اتحادیه‌ها و بخش‌های مختلف سازمان می‌خواهم که آقای نجفی را کمک کنند.

وی یادآور شد: اهل تعارف نیستم و کاری هم ندارم که چه کسی می‌خواهد انتقاد کند من پاسخم درباره همه انتقادها حمایت از دکتر نجفی است.برای آقای نجفی دعا می‌کنم که خدا کمکش کند تا 4 سال رئیس این سازمان باشد.

انتهای پیام /



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.