فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:کارشناسان میراث فرهنگی به خانه خود بازگشتند , توسط نیما ذاکری سعید |
 
کارشناسان میراث فرهنگی به خانه خود بازگشتند
کارشناسان میراث فرهنگی و باستان شناسان پس از هشت سال دوری از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تغییر مدیریت این سازمان دوباره به خانه اصلی خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر اولین نشست فصلی رئیس سازمان میراث فرهنگی با کارشناسان و فعالان سه حوزه کاری و خبرنگاران پیش از ظهر سه شنبه در ساختمان ارگ آزادی برگزار شد. این مراسم بر خلاف روال برنامه های پیشین سازمان میراث فرهنگی راس ساعت مقرر برگزار شد و سالن اجتماعات ارگ آزادی مملو از کارشناسان میراث فرهنگی، باستان شناسان، هنرمندان صنایع دستی و فعالان و کارشناسان گردشگری بود به نحوی که حتی روی پله های این سالن نیز کارشناسان نشسته بودند.

در این برنامه بسیاری از کارشناسان و باستان شناسانی که هشت سال به دلیل مصاحبه های انتقادی و یا موارد دیگر از ورود به سازمان منع شده بودند و یا ممنوع الکار شدند حضور داشتند. بسیاری از آن ها اعلام می کردند که هشت سال است پا در این ساختمان نگذاشتند. برخی دیگر بعد از 6 سال حضورشان را در این سازمان تجربه می کردند.

پس از پایان سخنرانی ها تمامی افراد باز هم در بخش های مختلف سازمان حضور داشتند و به یکدیگر تبریک می گفتند.

مهدی حجت معاون میراث فرهنگی بود که حاضران در برنامه از وی درباره مشکلی که برای چشمش به وجود آمده بود سوال می کردند او هم در پاسخ می گفت در این شب ها به دلیل اضطراب و نگرانی که بابت میراث فرهنگی دارم نتوانسته ام بیشتر از یک ساعت در طول شبانه روز بخوابم به همین دلیل چشمم خونریزی کرده است.

در حاشیه این مراسم خبرنگاران با کارشناسان و باستان شناسان صحبت می کردند و مدیران سازمان میراث فرهنگی نیز به آن ها می گفتند که از این پس درهای اطلاع رسانی به روی خبرنگاران باز شده است. در طول مدت این برنامه معاون سابق میراث فرهنگی و برخی دیگر از مدیرانی که از سال های گذشته هنوز در این سازمان حضور داشتند هنوز به این برنامه نیامده بودند.

کد خبر: 2124138
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۶/۵ - ۱۴:۵۳
چاپ خبر
 

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاري مهر " مجاز می باشد


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.