فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:معاون صنايع‌دستي کشور خبر داد, توسط نیما ذاکری سعید |


معاون صنايع‌دستي کشور خبر داد
نمايش توانمندي‌هاي عشاير کشور با رويکرد توليد زنده صنايع دستي
استان: تهران
 
 
«يحيي رحمتي» از نمايش توانمندي‌هاي عشاير و هنرمندان صنايع‌دستي کشور با رويکرد توليد زنده و عرضه محصولات در نمايشگاه بين‌المللي تهران خبر داد.

معاون صنايع‌دستي سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري کشور  ، اظهار داشت: جشنواره صداي ملي عشاير با هدف آشنايي مردم با فرهنگ و آئين‌هاي اقوام مختلف ايراني از 14 تا 19 بهمن‌ماه در نمايشگاه بين‌المللي تهران برپا مي‌شود.

وي با اشاره به برپايي نمايشگاه صنايع‌دستي در کنار نخستين جشنواره ملي صداي عشاير، گفت: اين نمايشگاه با هدف حمايت از عشاير و توليد ملي در سالن خليج‌فارس و ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران پذيراي بازديدکنندگان خواهد بود.

رحمتي، شرکت 31 استان کشور و نمايش صنايع‌دستي و توانمندي‌هاي هنرمندان در فضايي بالغ بر 6 هزار متر مربع را مورد تاکيد قرار داد و افزود: تمامي علاقمندان مي‌توانند براي آشنايي با صنايع‌دستي کشور و نحوه توليد هنرهاي‌کهن کشورمان در اين محل حضور يابند.

معاون صنايع‌دستي کشور با بيان اين‌که در بخشي ديگر از اين جشنواره نشست‌هاي تخصصي با سه محوريت طراحي و نوآوري در صنايع‌دستي، مهر اصالت و بسته‌بندي صنايع‌دستي برگزار مي‌شود، خاطرنشان کرد: هنرمندان سراسر کشور با رويکرد توليد زنده و عرضه محصولات صنايع‌دستي به منظور حمايت از توليد ملي در بيش از 500 غرفه شرکت خواهند کرد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.