فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima







"طالب ريفاعي" دبير کل سازمان جهاني جهانگردي از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به عنوان برگزار کننده اولين جشنواره ملي صداي عشاير ايران قدرداني کرد.

به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري، در پيام تبريک و قدرداني "طالب ريفاعي" آمده است: " من بسيار مفتخرم به برگزار کنندگان اولين جشنواره ملي صداي عشاير ايران و نمايشگاه جنبي قبايل و عشاير تبريک عرض نمايم.

ترديدي وجود ندارد که در معرض نمايش گذاردن اصالت هاي قومي و فرهنگي کشور جذاب و زيباي شما موفقيت بزرگي است.

سازمان جهاني جهانگردي متعهد به اين امر است که گردشگري مسوولانه، پايدار و قابل دسترس را در سراسر جهان تبليغ و ترويج دهد. اين پايداري و ثبات همچنين در خصوص حفظ و نگهداري ميراث فرهنگي و ثبات اقتصادي و مديريت زيست محيطي نيز مصداق خواهد داشت.

در اين راستا به سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري جمهوري اسلامي ايران براي تخصيص ترويج و تبليغ ارزش هاي ميراث فرهنگي کشورشان تبريک مي‌گويم.

اين امر به دليل احترام به نسل هاي گذشته مردم قبايل و عشاير ايران و همچنين به دليل تعليم و تربيت نسل امروز نقش کليدي و حياتي در توسعه کشور ايفا مي‏کند.

اکنون مي خواهم به مناسبت برگزاري اولين جشنواره صداي عشاير ايران و برداشتن گام نخستين در اين زمينه تبريک عرض نموده و براي شما رويدادي پربار، سازنده و سرشار از موفقيت آرزو مي‏کنم.

متاسفانه شخصا قادر به شرکت در اين رويداد نبوده ام، لذا بدين وسيله سازمان جهاني جهانگردي و به ويژه برنامه منطقه اي آسيا و اقيانوسيه، اظهار اميدواري مي کند تا در آينده همکاري نزديک و مستمري با جمهوري اسلامي ايران داشته باشد. به اميد آنکه فوايد صنعت گردشگري تا آنجا که ممکن است به تعداد بيشتري از افراد در جهان ارائه شود.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.